אלטרנטור משמש מכוניות מודרניות כדי לטעון את הסוללה לשלטון מערכת החשמל כאשר המנוע פועל.
עד 1960, מכוניות בשימוש גנרטורים דינמו DC עם מרכזיות. עם הזמינות של מיישרי דיודה סיליקון סביר, אלטרנטור שמש במקום. זה היה מעודד את חשמל הגדלת דרוש מכוניות בתקופה זו, עם הגדלת עומסים מן פנסים גדולים, מגבים חשמליים, חלונות אחוריים מחוממים ואבזרים אחרים
מספר בעיות עם אלטרנטור
הכל מתחיל עם כמה בעיות : אור המקף הקרוב על לרגע קט, אולי מעומעם פנסים וכן מודד מהבהב כמה. אולי יש אפילו ריח מוזר, או שקול בעבוע שמקורו מתחת למכסה המנוע.
האם זה מקרה של דיבוק רכב? מס 'סביר להניח שזה אחת הבעיות אלטרנטור אפשריות רבות, וללא תשומת לב מועטה, בעיה זו יכולה לגרום צרות המכונית החל איטי מתחיל כל הדרך עד למכונית שיצאה מכלל.
בעוד אלטרנטור הוא רכיב פשוט יחסית המכיל רק כמה חלקים, זה ממלא תפקיד חיוני בכל מבצע הרכב. בעיקרו של דבר זה הופך את האנרגיה המכאנית של פיר הידית המסתחרר של המנוע לחשמל באמצעות אינדוקציה. חוטים בתוך אלטרנטור לחתוך דרך שדה מגנטי; זה בתורו גורם זרם חשמלי. נוכחי זה משמש כוח האביזרים של המכונית שלך, אשר יכול להיות כל דבר החל פנסים אל מעליות אלקטרו-הידראולי על מפלסות שלג. אלטרנטור גם שומר על סוללה טעונה במלואה, לספק את הכוח הדרוש כדי להפעיל את המכונית.
בגלל האלטרנטור מחובר (וקריטי) מערכות רכב אחרות, שום בעיות אוטומטיות מכאניות יכולות להיות בעל השפעה על תפקודו ויש להם השפעה על באבחון בעיות ברכב. עם זאת, בשים לב החמישה הסימנים הצרים ברשימה זו יכול לגרום לאבחון בעיות עם אוטו הקשורים אלטרנטור קצת יותר קל.